Syrran :o

Hade inte tid med att skriva igår, för syrran hade uppspel igår och det fick jag reda på samma dag. Men hon var superduktig som alltid :o. Åt thai mat igår det var jättegott som alltid :o. Jag hade supermycket tyska läxa till idag som alltid:o. Okej jag får väll skriva på ett annat sätt så att detta inte blir supertråkigt.

Asså jag har blivit besatt av att odla morötter i ett spel helt sjukt för det är jättetråkigt. Men så är det och jag har knappt spelat flyff denna veckan skandal!! får göra det idag :D

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hahaha, du är fan störd. Sluta odla morötter! Säg till Fernando att odla skägg istället ;) Hahahahhahahahahahaa.



Gött med thaimat :D

2009-04-28 @ 17:47:19
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: My

tack så mycket, gillar hur man kan göra om vanliga tråkiga bilder i photoshop till lite annorlunda bilder =)

2009-04-29 @ 07:05:30
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: dah

skumdum..

2009-04-29 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0