Skumdum dag :o

Idag vakna man 20min innan man skulle åka så jag hann inte äta frukost >.<.
Senn när man var i skolan så va det 3min innan det ringde in fick panik för jag visste inte var jag skulle va och att någon hade snott mitt lås till skåpet grrrr. Så jag fick gå till vaktis och skaffa ett nytt. jag är typ där varje vecka.
jag kom 10minuter för sent men jaja jag kom iaf. Jag fick göra Nprovet så det blev bra ändå.
sen så var det ganska bra dag. Imorgon så är det spexfoto ska klä ut mig till en geisha och efter fotot ska jag vara en jobbig fjortis.  Ska bli skitkul.  
                                                               

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Skönt att du fick göra provet trots att du kom försent! ;) Det gick säkert skitbra!



Imorgon kommer bli bäst :D Men alltså, ska man komma utklädd till skolan eller ska man göra sig iordning där? :o Hehehee.

2009-04-23 @ 16:11:56
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack maja :D kul att höra!

2009-04-23 @ 18:34:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0