dyrt knäckebröd med mjukost 7kr

Idag var det varmt. På matrasten så var jag och Patricia och lilla Alexandra på både netto och ica för att leta efter biligt
wasa knäckebröd

Var först på netto men nej dom hade inte den gröna sorten. Då gick vi till ica (I)

Där går Alex och Patricia och gör den heliga kneckebröds dansen.

Här börjar jag få lite panik för jag älskar wasas knäckebröd med mjuk ost :o

Här kämpar de för att komma över kullen. Lyckades till slut.
till slut fick jag mitt knäckebröd för 7kr (dyrt) men jaaa så är det. Visst är jag bra på att fota! :D ses

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Det har varit hur varmt som helst idag, men nu ska vi inte klaga :D Det är underbaaart :)



Jag hoppas knäckebrödet smakade gott :) hehehee.



Och du är grym på att fota ^^

2009-04-29 @ 21:32:37
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: My

haha jo ben & jerry's slår allt, men den där glassen var inte så dum den heller =)

2009-04-29 @ 21:36:12
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0